Tuesday, 18 October 2011

soda sirap bandung




bahan2
1 botol ice cream soda
1/2 tin susu cair
sirap rose secukupnya
ais ketul secukupnya

cara2
di dlm satu mangkuk atau jag pukul ringan susu cair
masukkan sirap ros & perlahan2 masukkan ice cream soda
kacau rata dn bole lah di sendukkan pd gelas yg berisi ais ketul.











ok ini lah hidangan yg sy & anak2 mkn di JM nasi briyani di shah alam tesco...1 perkara yg patutnya pihak pengurusan JM ambil tahu....kuah dalca bole xde / habis ....mmg x berbaloi dgn harga dn rasanya...tobat ler nk pergi lagi...mmg x kan pegi lerr...waiters also x mesra alam...:(( sungguh menyedihkan jika situasi ini berterusan


moral of the story......xyah ler mkn kat luar ..kena jgk berusaha utk masak sendiri!! lolss






6 comments:

  1. naknya kalau tgh panas minum, nyaman je

    ReplyDelete
  2. Saya pun pernah pergi JM kat Tesco tu...Dan Air ni hubby yang pesan..memang sedapppppp....

    Dan jangan lupa yaaa..nanti datang ke rumah dan sudi-sudilah kiranya mengambil award dari saya....

    ReplyDelete
  3. fieda...mmg sedap ..buat sendiri berbaloi meminumnya:))

    ReplyDelete
  4. tina...yup2 betul tu:)) x henggat bergelas menghirup:))

    ReplyDelete
  5. sue..ok sue..dgn sepantasnya sy bergerak..trmksh sue:))

    ReplyDelete