Tuesday 6 September 2011

syawal 1432

as salam semua. rasanya masih bole mengucapkan slm aidilfitri buat pembaca semua kan....alaaaaaaaaaaaaaaaa........ kata raya sebulan...kan? kan? kan?...hr ni nk share sikit psl raya....
kalau ceta psl raya ni ape yg sinonimnya?? haaaa tentu ler pic raya sefmly..masa tu ler baju sedondon memainkan peranan...tgk kaler sama jer dh tau dh ni fmly ateh, fmly alang fmly uda. fmly angah fmly acu, and so on so on ler....selalunya semua nk dptkan pic yg cun ler katakan..tapiiiii klu dh nama pun bergambarkan..sure ade sorang 2 yg suka dajalkan picture...
dlm kes saya.......,anak saya yg suka memperdajalkan pic ..x lain x bukan si joey.....aduiiyaiiii..
tgk pic fmly sy ni wahhhhh mcm hebatkan smuanya cun...tapi bab sebelum cun tu yg x sanggup nak layan........:))


SALAM AIDILFITRI dr saya & fmly...maafkan saya jika ade coretan yg membuatkan tahap sengal meningkat & meloyakan hingga rasa nk termuntah bila membaca coretan saya...:))




 ini sebahagian aksi yg over...tgk sikit gaya hubby saya........no wonder ler .... x bole lah sy nk salahkan joey...dh geneticnya ade......alaaaaaahaiii...:)))

pic di ambil pada syawal ke 5.....di kediaman FIL...
**fil & mil tiada dlm pic kerana jiran meninggal dunia...ALFATIHAH

2 comments:

  1. Sha..gambar yg pertama tu nmpk 'budak baik'je, rupanya blkg tabir gitu ya..Tp best..akk seronok tgk n tergelak..happy famly.

    ReplyDelete
  2. mawar merah...kak..yea kak cha mmg x bole nk bersuara psl dr daddy ke anak2 sama jer kak..haha

    ReplyDelete